czwartek, 14 sierpnia 2014

Bądź silny. Bądź otwarty na innych. Pamiętaj o tych, którzy Ci pomogli.

Nie ważne co Cię w życiu spotkało, jesteś człowiekiem i masz prawo popełniać błędy. Życie to nie bajka Disney'a. Zawsze są dwie strony medalu. Trzeba być wdzięcznym za to co się ma.

Kiedy mam gorszy dzień staram się pamiętać o tym co mam. Kogo mam wokół siebie. A jestem typem, który znajomych może mieć wielu, ale prawdziwych przyjaciół zliczę na palcach jednej ręki. Staram się przeżywać każdy dzień tak abym go nie żałowała w obliczu śmierci. Jeśli coś pójdzie nie tak i "domek z kart" runie, odbudowuję go od podstaw.
Masz jakiś problem? Smutek, który Cię dręczy? Spróbuję Ci pomóc. Zrobię wszystko co w mojej mocy by rozświetlić Twój dzień i przywrócić pogodę ducha. Po prostu poproś. To nie wstyd prosić o pomoc. To odwaga. Chęć pokonania swojego problemu. Ja poprosiłam o pomoc i dziś jestem na dobrej drodze do wyzdrowienia. Trzeba tylko chcieć.


Robin Williams jest przykładem osoby, która pomagała innym, rozbawiała publiczność, ale sama nie mogła sobie poradzić z problemami życia osobistego. Niestety p. Williams potwierdził, że osoby, które śmieją się najjaśniejszej są najsmutniejsze. Wychowałam się na filmach z jego udziałem. Nie widziałam wszystkich. Do niektórych musiałam mentalnie dorosnąć. Niektóre, na przykład "Jumanji", mnie przerażają i nie umiem ich same obejrzeć. Dlatego, że był to człowiek, który mnie od zawsze bawił do łez, nie potrafię przemilczeć jego odejścia. Od małego chciałam go poznać. Jest najlepszym lekarstwem na doła. Nie zapomnę o Nim.

Rest in Peace, my friend.


A Tobie życzę siły do pokonania problemów. Jeśli mnie potrzebujesz, jestem i Ci pomogę. Trzymaj się mocno! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz